Jump to content

fanjennitastic

Members
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About fanjennitastic

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 11/20/1978

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Leeds UK
  • Interests
    MCR and not much else...xx
  1. nope still havent got a clue what im doing lol its not as straightforward as others but im sure ill get there :)

  2. nope still havent got a clue what im doing lol its not as straightforward as others but im sure ill get there :)

  3. tis all posh yeah, you getting the hang of it yet??? xx

  4. hello you oooh its posh here isnt it and i still have no idea what im doing lmao

  5. hello you oooh its posh here isnt it and i still have no idea what im doing lmao

  6. today i will mostly be in bed, resting....xx

  7. this is gonna take a while to get use too...x

×
×
  • Create New...